Aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lindsey Tieleman - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lindsey Tieleman - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

04 Februari 2013 | Curaçao, Curaçao

eergisteren zijn we aangekomen in Curacao, na een vlucht met maar 3 kwartier vertraging!
we hebben ons kapot verveeld want de tv´s waren kapot.
toen we aankwamen werden we opgehaald door wereldstage en naar hun kantoor gebracht. Toen we daar aankwamen hadden we een welkoms BBQ met een lekkere amstel bright!
rond 9 uur werden we naar ons appartement gebracht, we zitten in een straat met alleen maar studenten huizen heel gezellig dus.
Rachel en ik hebben een studio met een eigen badkamer en eigen keuken en airco !
De eerste dag hadden we een voorlichting op het bureau van wereldstage daar werd iedereen voorgesteld en kregen we een ontbijt. na de voorlichting heb ik mijn auto opgehaald ! een fel groene Hyundai een kleintje met airco gelukkig ! we zijn eerst boodschappen gaan halen. ze rijden hier echt als gekken dus je moet erg goed opletten en overal zitten diepe gaten in de weg ! haha.
we zijn naar de grote knip gereden een heel mooi strand, daar zijn we even gebleven en weer terug naar huis gegaan en in de avond heeel lekker uit eten geweest!
Vandaag hebben we heel de dag op het strand bij Jan Thiel gelegen en lekker gesnorkeld.
Morgen ben ik ook nog vrij dus dan weer lekker chillen @ the beach !:)
Dinsdag om half 10 moet ik voor het eerst naar stage, er gaat iemand van wereldstage mee om me voor te stellen.
Dan moet ik een weekje naar stage en dan ben ik weer een hele week vrij ivm de carnavals vakantie !!!
Ik heb nog geen wifi in de kamer dus moet nu steeds naar een cafe in de straat om op wifi te kunnen. morgen komt er iemand voor het internet dus ik hoop dat we het dan wel in de kamr hebben ! op mn telefoon heb ik ook nog geen internet maar dat komt nog!
ik heb ook een nieuw nummer maar mn telefoon ligt nog op de kamer dus die geef ik in het volgende verhaaltje wel weer.
Ik ga nu lekker mijn wijntje opdrinken !
ayooooooooooooooooooooooooooo
xxxxxxxxxx

  • 04 Februari 2013 - 12:42

    Michelle:

    Bontardi dushi,

    Goed te lezen dat alles goed gaat! Alleen wel stom van die tv's zeg, maar gelukkig had je een handbagagekoffer vol, zat vast wel iets bij om te doen ;)
    Het appartement ziet er goed uit, inderdaad wel wat beter dan dat van mij, haha!
    Hoeveel happy hours heb je al gehad? Al karaoke gezongen in TMF cafe? kun je geld mee winnen :p En al batido's op? mennn daar heb ik trek in!
    Let je we op dat je alles afsluit en je laptop niet laat slingeren? die worden nog al eens gestolen (ook op de plaza zelf). Succes op je stage morgen en ik zie wel als je wifi hebt (whatsapp)!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Lindsey

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 2242

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 03 Mei 2013

blog

Landen bezocht: